Mallar

måndag 26 december 2011

Blogcandy hos Veckans Skiss


Har ägnat eftermiddagen åt att kika in på mina olika favoritbloggar och upptäckte då att Veckans Skiss har blogcandy. Den vill jag defintivt ha chans på så då får jag passa på att göra lite reklam för den här i min blogg så mina vinstchanser ökar. Där finns så många fina saker som jag gärna skulle vilja ha och scrappa med.

 Jag kan verkligen rekommendera ett besök på Veckans skiss. Särskilt om man har lite idétorka och behöver inspireras av skisser och/eller andras alster. Själv gillar jag att scrappa efter skisser så för mig är det guld värt att kika in där och få nya skisser att skapa efter.

2012 kommer Veckans Skiss att ledas under ny regi och det skall bli väldigt spännande att se vad som händer och hur det utvecklas. Förhoppningsvis kommer den fortfarande vara lika inspirerande eller så kanske den t o m blir ännu bättre. Det återstår att se helt enkelt.

Nu skall jag och dottern E ägna oss åt årets Victoria Secrets Fashionshow till makens och sonen D:s stora förskräckelse. De anser att ingen människa med vettet i behåll kan vilja titta på benrangel med små tyglappar, som försöker skyla väl valda kroppsdelar, och enorma fjäderkreationer, som döljer det mesta ;-). Vi får väl erkänna att vi kanske inte är så vettiga när det gäller detta, men en spektakulär show är det och det är det som gör att vi vill se den och kanske drömma oss bort lite. För vem vill se en modeshow med rejäla bommullsunderkläder, typ de som återfinns i min byrålåda :0. Inte jag i alla fall :D.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar