Mallar

onsdag 28 december 2011

Ännu en blogcandy!


Jag har hittat ännu en blogcandy! Verkar som om det är det enda jag bryr mig om just nu ;) men det är ju min absoluta favvofärg på godiset. Man får ju passa på när det bjuds på godis som inte kräver annat av en än att man kommenterar, följer bloggen och dessutom gör lite reklam.

Den här gången är det Pysseltagen som har candyn och denna blogg är väldigt trevlig att följa så det är ju inte så himla jobbigt att fixa till. Passa på vetja! Även du har chans på detta.

Nu är det dags för lunch. Igen!! Man gör ju inget annat än äter under julhelgen. Sedan är det dags att ta itu med lite städning av min lilla pysselhörna. Jag måste ju göra plats för det nya jag beställt till mig själv i julklapp :D. Jag tror att jag kommer att göra ett nytt inläggg om detta senare så nu tänker jag inte orda mer om detta.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar