Mallar

fredag 3 augusti 2012

Ett berg av Prima...

Vem skulle inte vilja ha det här Prima- godiset?! Jag vill det definitivt. Och det är inget litet godisberg heller :O Oh my, oh my! Den som ger bort det är Ingvild Bolme och det gör hon för att fira sin nya blogdesign. Jag måste säga att det är oerhört generöst av henne. Jag, och förmodligen många med mig, är helt förstummad.
Min bild är inte helt rättvis utan det bästa är om ni helt enkelt klickar er vidare till bloggen här. Men skynda på för det gäller bara fram till och med den 31 augusti kl. 23.59.
För att få en lott i denna fantastiska giveaway så ska man lägga upp bilden ovan på allt som ingår och samtidigt länka tillbaka till Ingvilds Bolmes blogg. Dessutom ska man skriva lite om giveawayen och det viktigaste är då att berätta om anledningen till att Ingvild vill ge bort alla dessa vackra saker, dvs för att fira den nya blogdesignen. Sedan skall man även lämna en kommentar i Ingvild Bolmes blog med en direktlänk till inlägget. Visst låter det enkelt!? Det är nästan så man inte tror det är sant, men det är det faktiskt. Fast om man se'n vinner är ju en helt annan sak för det är väldigt, väldigt många som hittat till hennes blog och vill vara med i lotteriet. Det kanske inte är lika liten vinstchans som i Lotto eller Trisslotteriet, men inte långt ifrån med tanke på alla som vill vara med. Med tanke på att Ingvild Bolme är känd inom scrapkretsar över hela världen så är det väl kanske inte så konstigt.

Varför gör jag då detta? Det kan man ju fråga sig med tanke på att jag troligtvis inte kommer att vinna detta fantastiska Prima- paket. Faktiskt så kommer jag inte bli så jättebesviken om jag inte vinner. Visst! Jag kommer definitivt inte att tacka nej om jag mot all förmodan skulle vinna, men samtidigt så har vinsten för mig varit att faktiskt hitta bloggen över huvud taget. Låter kanske lite konstigt med tanke på att jag bara behövt söka på hennes namn för att hitta den. Men faktum är att jag faktiskt inte kommit mig för förrän nu och det är tack vara att jag kollade in en annan blogg i min vanliga bloggrunda. Jag har alltid gillat Ingvild Bolmes stil och lusläst det som funnits i de scraptidningar jag ibland unnat mig att köpa. Hennes stil är ju helt unik, enligt mig, och inget jag kommer lyckas åstadkomma på egen hand. Men jag blir otroligt inspirerad av hennes alster. Och även om jag inte kan göra som Ingvild Bolmes så kan jag inspireras på mitt alldeles egna sätt, vilket jag ändå tror är det bästa. Även om jag är en hejare på att göra CASE av många LOr så har jag faktiskt aldrig ens tänkt tanken när det gäller Ingvild Bolmes alster. Mycket konstigt! Kan det vara för att jag ännu inte lärt mig att skapa med så många olika lager? Eller är det helt enkelt så att jag inte har tillräckligt med Prima- produkter i min ägo? Allt går ju att råda bot på med relativt enkla medel. Kanske behöver skaffa mig en bättre lön förstås om jag skall ha råd med det hela men det är ju en baggis med tanke på att jag jobbar inom skolans värld ;-) Skämt åsido! Allt är ju möjligt om man bara vill och jag tror jag skall försöka mig på att skapa en LO inspirerad av Ingvild Bolme nästa gång.

Nu skall jag i alla fall avsluta det här inlägget, faktiskt det andra idag, för att kila bort till svägerskan och käka räkor. Bor man på västkusten är det ett måste att åtminstone hinna med en räkafton innan semestern är slut. Tyvärr har vädret inte bjudit in tillräckligt för att sitta ute och pilla räkor. Det har varit alldeles för kallt för att göra dylika ting. Man riskerar ju att få händerna frostskadade om man inte har vantar på. Och vem kan skala räkor med vantar :O Men nu är det äntligen dags :P Och när jag ätit klart mina räkor skall jag hålla tummarna för att jag har tur i ett lotteri för en gångs skull ;-)

Tack för att du tittade förbi och ta nu chansen att vinna Ingvild Bolmes otroligt fina giveaway du också!

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar