Mallar

tisdag 15 juli 2014

Semester...

... innebär ju väldigt gott om tid för pyssel. Det är just vad jag ägnat mig åt den sista veckan. Helt underbart att kunna lägga precis så mycket, eller lite, tid som jag själv vill på min hobby utan att behöva avbryta annat än för att äta lite. Så himla roligt :D 
Så vad har jag då hittat på då? Jo, ser ni! Fortfarande inspirerad av den polska scrapparen Dorota har jag skapat två lite mindre kort, fast på mitt helt egna sätt. Jo då, jag kan även det.  Men det finns ju så många vackra skapelser där ute i världen som jag vill ha och då får jag göra kopior, dvs CASE, av dem ;-) Nåväl! Så här ser mina kort ut:


All dekoration sitter på utsidan. Den som ska använda kortet får själv skriva sin eventuella hälsning. Ibland har jag en tendens att bara göra födelsedagskort av alla kort jag skapar. Det kan ibland bli problem när någon vill ha ett mer neutralt kort som inte har det minsta med födelsedagar att göra. Så även om det ibland tar emot låter jag bli att stämpla inuti en del av mina skapelser. Själv är jag väldigt nöjd med korten och tänker skapa fler i samma stil när tid finnes. För tillfället har jag betat av en hög med beställningskort som jag åtagit mig att göra. Nu är de äntligen klara, sånär som på ett, och jag kan ägna mig åt rent nöjesscrappande. Jippie!!

Materiallista:
CS - kraft från Docrafts Papermania
Mönsterpapper - "Vintage Chic, Just Dots" från Heidi Swapp
Dies - "Breezy Wreath" från PoppyStamps (krans), "Tender Leaves" från Memory Box (bladen som gömmer sig bland rosorna) & "Fransk Bistro Stol" från Marianne Design
Blommor - Vita rosor från Scraplagret och övriga från Strömstad Scrapbooking
Övrigt - vit Gesso från ProArt och bandrester från egna gömmor

Det var allt från mig just nu. Vi hörs kanske snart igen. 

Ha det gott!

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar