Mallar

söndag 15 juli 2012

Förändringar...

... är på G. För ett litet tag sedan skrev jag att jag kanske borde ha en blog till eftersom mina inlägg tenderade att bli något litet för långa. Nu har dessutom dottern E önskat att jag skall skriva lite om livet här hemma så hon hela tiden är lika uppdaterad om hur vi har det här hemma som vi är om hennes liv i USA. Ingen särskilt orimlig önskan faktiskt. Så därför har jag nu bestämt mig för att försöka hålla ännu en blog igång. Inte för att jag är särskilt bra på att blogga men jag har känt att jag har behov av att skriva av mig lite om allt som händer i mitt och familjens liv och dessutom vill jag ju vara snäll mot min bästa (läs enda) dotter så att hon fortfarande känner sig delaktig i familjen.

Så vad innebär det då för den scrappiga delen av mitt liv? Tja... Inte så mycket egentligen mer än att den här bloggen bara kommer att uppdateras om och när jag har något scrappigt att visa upp. Alltså inga större förändringar eftersom det är så det varit innan också. Risken är väl att det kan bli ännu glesare mellan inläggen eftersom jag inte har så jättemycket tid över på kvällarna när jag kommer hem från jobbet. Skall jag visa upp något scrappigt måste jag ju hinna skapa det först och det hinns oftast bara med på helgerna när jag egentligen bör umgås med familjen. Får väl se hur jag skall få tidsekvationen att gå ihop men jag skall i alla fall göra ett tappert försök.
Allt för dig E ©

För att hålla intresset hos er uppe lite så har jag ett scrappigt inlägg på ingående. Skall bara skriva klart inlägget helt först och sedan redigera lite bilder. Men jag lovar i alla fall att det inte skall bli så himla mycket text som tidigare ;-)

Tack och hej för mej!

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar