Mallar

måndag 20 maj 2013

Hej svejs!

Har en aning ont om tid idag så det blir ett väldigt snabbt inlägg från mig den här gången. Varför bry sig att blogga alls då kanske någon undrar? För att inte spräcka min svit med att få med ett bidrag till Veckans skiss varje vecka så klart. Just nu ligger skapande av LOr lite i träda. Att skapa annorlunda kort, eller alter, roar mig mer faktiskt. Men skam den som ger sig. En LO ska jag åtminstone lyckas få till varje vecka fram till sommarlovet. Så här kommer min tolkning av skiss #20:

Fotot föreställer en kronärtskocka. Inget jag gillar att äta men den är väldigt vacker att se på 😜
Som bakgrund har jag ett grönt CS. På det har jag använt en mask från CWS och kladdat på lite Mod Pod. Sedan har jag stämplat med några stämplar från Panduro. Bi- stämpeln är från Prima. Därefter satte jag dit lite wellpapp som fotomatta. Det större alfabetet heter Loopy Lou och det andra Teensy Type. Båda kommer från Doodlebug Design.

Eftersom jag inte orkar starta datorn idag så försöker jag blogga med hjälp av iPaden, vilket visat sig vara allt annat än enkelt. I alla fall när det gäller att lägga in bilder så därför blir det bara en bild idag. Fast det kan ju vara skönt för er läsare som omväxling 😉 Nåväl! Eftersom jag nu inte får in några bilder så får ni gå in på Veckans skiss blogg HÄR och titta på hur skissen ser ut själva. Den är Superfin! Jag lovar 😇 Fast tiden går ut 23.59 nu ikväll så vill ni vara med så får ni lägga på flera kol för att hinna. Lycka till! 

Själv ska jag fortsätta titta på Ola- Conny och Morgan i USA. Ett riktigt kul program 😄 Ha en toppenvecka allihop!
Jeanette

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat Jeanette med alla bidragen till oss, heja, heja! Läcker LO, så snyggt med stämplarna och kronärtskockan är verkligen pricken över i:et. Tack för ditt superfina bidrag!

    SvaraRadera
  2. Snyggt, jättesnyggt!
    Gillar hur du gjort med bakgrunds-cardstocket, och vad läckert med wellpappen!

    SvaraRadera
  3. Vilka färger, supersnyggt. Tack för att du hänger på ännu en vecka.

    SvaraRadera