Mallar

tisdag 16 oktober 2012

Spänningen…

… är ooooliiiidlig! som Peter Harrysson brukade säga i "Så ska det låta". Vad i hela friden är det jag har gjort som är så himla annorlunda. Som jag så noggrant påpekade så är det ju inget så där superspännande egentligen. Men för mig är det väldigt annorlunda eftersom jag inte har gjort det mer än en gång innan. Så vad är det då? Jo ser ni! Jag har gjort en dubbel- LO. Som sagt inte särskilt spännande men jag är väldigt nöjd med resultatet. När jag satt där med Veckans skiss i fredags så kunde jag inte bestämma mig för vilka 4 av alla mina foton som jag skulle ha med. Till slut blev jag så himla trött på alltihop att jag lade ner hela projektet =(
Men skam den som ger sig. I lördags tittade jag igenom korten igen men kom fram till samma sak: jag vill ha med alla fotona. Vad göra :S Det fanns ju ingen annan lösning än att göra en dubbel så jag kunde få med alla fotona utan problem. Och så här blev LO #2:

Alla papper och decos kommer från mitt Mollykit från oktober, "Bevara minnen", precis som i mitt bidrag till Veckans skiss #41 som jag bloggade igår.
Lite fler bilder:
Närbild på doilies- och fjärilsstämplarna från MME.

Och så här ser båda LOerna (Veckans skiss #41- bidraget och LO #2) ut tillsammans:


Som sagt så är jag nöjd med mitt beslut och resultatet. Definitivt ett bra sätt att få ihop allt om man lider av beslutsångest när det gäller urvalet av foton till LOn. Det passar mig utmärkt och jag kommer säkerligen göra fler dubbel- LOr.
Ha nu en fantastisk tisdag så hörs vi kanske snart igen. Längtar redan till ikväll när jag kan spana in nästa utmaning (#42) på Veckans skiss. Förhoppningsvis är det en skiss som jag kan klara av. Det har i och för sig de flesta varit hitintills men det var en vecka som jag faktiskt gav upp och la allt åt sidan. Den LOn är fortfarande inte klar och lär aldrig bli det heller. Den skissen funkade definitivt inte för mig. Men det gör inte så mycket för det finns ju så många andra som jag kan inspireras av. Det är ju ingen jättestor katastrof om jag inte kan vara med någon vecka. Bara en liten en och jag lär vara rejält skakig av Veckans skiss- abstinens innan nästa tisdag igen ;-)

Ha det så gott!
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar